modele latarek LED SPERAS

Latarki LED

SPERAS

Zapraszamy do poznania chińskiej marki specjalizującej się przede wszystkim w produkcji latarek wysokiej jakości – Speras. Chiński producent może pochwalić się bogatą ofertą obejmującą nie tylko latarki, ale także akumulatory oraz ładowarki do akumulatorków. Dzięki dbaniu o najmniejsze szczegóły stosowaniu dobrych materiałów oraz nowoczesnej elektroniki latarki Speras nadają się do różnych zastosowań.

Siedziba oraz fabryka Speras znajduje się w miejscowości Shenzhen leżącej w południowo-wschodniej części Chin. Licząca ponad 13 milionów ludzi miejscowość graniczy bezpośrednio z Hongkong’iem. Nazwa producenta pochodzi od łacińskiego słowa „spero” oznaczającego nadzieję – speras ma nadzieję, że oświetli Ci drogę. Najważniejszymi rynkami dla firmy są Azja, Ameryka Północna oraz Europa. Chińczycy nieustannie udoskonalają swoje urządzenia, dzięki czemu firma staje się coraz popularna na świecie.

Wszystkie latarki Speras Led są produkowane zgodnie z normami ANSI (zakres wodoodporności i odporności na uderzenia). Przedsiębiorstwo stosuje ścisłe procedury kontroli jakości mające na celu dostarczenie klientowi najlepszego możliwego produktu spełniającego reklamowaną specyfikacje. Profesjonalne chińskie latarki sprawdzą się w wielu zastosowaniach, takich jak: wojsko, policja, organy ścigana, ratownictwo, myślistwo, survival czy edc. Wysoka wytrzymałość, nowoczesny design, trwałość oraz niezrównana jasność sprawiają, że Speras to strzał w dziesiątkę.

Latarki LED SPERAS

W Najlepszych Sklepach

zbrojownia-logo-sklep-z-wiatrowkami-black-ops-04

Zbrojownia.pl

Norica.pl

Allegro.pl

ceneo-logo-sklep-z-wiatrowkami-black-ops-02

Ceneo.pl

Oferta Hurtowa

Dla sklepów

Platforma B2B

Specjalnie stworzony od podstaw sklep oferuje najnowsze rozwiązania i w pełni zautomatyzowany system składania zamówień, gdzie dostęp mają tylko zweryfikowane podmioty. Dzięki naszemu doświadczeniu wiemy na co należało zwrócić uwagę podczas jego projektowania.

Integracja z Twoim sklepem

To co oferujemy klientom detalicznym ty również możesz zaoferować swoim bez wydawania dużej gotówki na towar. Wszystkie dane do wystawienia produktów w Twoim sklepie otrzymasz w liku XML. Dzięki temu nie marnujesz powierzchni magazynowej tylko zamawiasz to co potrzebują Twoi klienci.

Dropshipping

System zamówień internetowych, w którym my pakujemy i wysyłamy przesyłkę do Twojego klienta. Ty dostajesz od nas tylko fakturę. Nie tracisz czasu na wysyłkę do pojedynczego klienta i możesz skupić się na dużych zleceniach. Skracasz łańcuch dostaw, czyli klient jest szybciej obsłużony.

Serwis i gwarancja

Jako oficjalny dystrybutor zapewniamy serwis gwarancyjny naszym klientom na podstawie załączonych kart gwarancyjnych. Na wszystkie produkty dajemy 24 miesiące gwarancji. Ściągamy na zamówienie części wiatrówek.

System rabatowy

System hurtowy pozwala nam dopasować tak rabaty i poziom cen, że dystrybutor, sprzedawca i klient są zadowoleni. Nie stosujemy sztucznego zawyżania cen przez co dajemy wysokiej jakości produkt w dobrej cenie.

Dogodne formy płatności

Paczki nadajemy firmami kurierskimi, dzięki czemu możliwa jest wysyłka za pobraniem lub przedpłatą na adres w Polsce. Przy dłuższej współpracy nie wykluczamy odroczonego terminu płatności.

Dobry kontakt

Nasi pracownicy są dostępni 5 dni w tygodniu pod telefonem. Do dyspozycji pozostają również pod adresem mailowym i messengerze. Jesteśmy w stałym kontakcie z producentem i naszymi odbiorcami.



Zasady współpracy

Zasady współpracy z działem hurtowym firmy SAXO GROUP

  1. Platforma b2b jest to miejsce do wygodnego składania zamówień hurtowych przez internet praktycznie o każdej porze dnia.
  2. Z platformy mogą korzystać jedynie firmy, które przeszły proces weryfikacji oraz otrzymały indywidualny login i hasło.
  3. Złożone zamówienie przesyłane jest do działu hurtowego, który weryfikuje zamówienie i dopiero otrzymanie potwierdzenia oznacza poprawne złożenie zamówienia.
  4. Firma Saxo Group zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w zamówieniach oraz możliwość zmiany ilości towaru w zamówieniu na etapie pakowania w dziale wysyłkowym z przyczyn niezależnych, na które nie ma wpływu. O zaistnieniu takiego faktu klient zostanie powiadomiony.
  5. Do każdego zamówienia razem z towarem pakowana jest dowód zakupu, karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi do produktów. W przypadku zakupu dla sklepu dowodem zakupu jest faktura vat. W sytuacji dropshippingu – klient otrzymuje paragon, a firma fakturę vat.
  6. Złożone zamówienia realizowane są według kolejności ich złożenia w ciągu 24 godzin. Aby otrzymać przesyłkę dnia następnego należy złożyć zamówienie przed godziną 12.00. Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej i w wyjątkowych sytuacjach może to wydłużyć. O takim fakcie klient zostanie poinformowany.
  7. Wysyłane przesyłki są ubezpieczone i starannie zapakowane. Dostarcza je firma GLS, a koszt takiej przesyłki to 15 zł brutto. Ze względu na gabaryty i specyfiki opakowań zbiorczych firma zastrzega sposób spakowania danego towaru w większą ilość kartonów, przede wszystkim z powodów obawy o towar i jego uszkodzenie w czasie transportu.
  8. Zamówienie składane za pośrednictwem platformy b2b powinny być przemyślane i składane według indywidualnych potrzeb klienta. Po przyjęciu zamówienia do realizacji nie ma możliwości jego modyfikowania. Nie łączymy kilku zamówień w jedno jeśli między nimi minęło więcej niż 30 minut.
  9. Prosimy o podanie adresu dostawy i adresu rozliczeniowego. W innym przypadku zamówienie zostanie wysłane na adres z faktury.
  10. Firma Saxo Group zastrzega sobie możliwość wycofania niektórych produktów ze sprzedaży. Jednocześnie gwarantuje pełną ofertę marki Norica i na życzenie klienta może zamówić od producenta to, czego nie ma aktualnie na stanie.
  11. Ceny produktów przedstawione na platformie są cenami brutto, wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
  12. Zamówienia składane na platformie hurtowej nie mogą być złożone na kwotę niższą niż 300 zł brutto.
  13. Towar zamówiony i do którego została wystawiona faktura VAT nie podlega zwrotowi, chyba że wcześniej podczas składania zamówienia strony ustaliły indywidualne warunki. Towar zwracany powinien zostać dostarczony do firmy w stanie idealnym, opakowanie nie może nosić oznak zniszczenia a towar użytkowania. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem, nie zwracamy w takim przypadkach także kosztów transportu.
  14. Towar wysyłany do serwisu dostarczają Państwo na własny koszt, chyba że wcześniejsze uzgodnienia w związku z uszkodzeniem fabrycznym produktu lub niezgodnością zamawianego towaru z dostarczonym zostaną przedstawione i zatwierdzone przez osobę z działu hurtowego.
  15. Firma Saxo Group zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu, zasad współpracy i przyznawania rabatów oraz cen bez podawania przyczyn.u



Rabaty

Zasady przydzielania rabatów na platformie b2b

  1. Rabaty na naszej platformie b2b są dopasowane do każdej grupy produktowej, które aktualnie mamy dostępne w ofercie. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen i rabatu jeśli zajdzie taka konieczność, np. znaczna zmiana kursu walut.
  2. Wysokość rabatów dopasowana jest do rynku i uwzględnia rozsądną cenę za produkt. Mimo najwyższej jakości produktu nie stosujemy zawyżania cen.
  3. W sytuacji kiedy klient chce dokonać zakupu większej ilości jednego produktu (jednorazowe zakupy 10 szt. jednego modelu) możemy przydzielić indywidualny jednorazowy dodatkowy rabat.



Formy płatności

Formy płatności za zamówienia złożone w b2b firmy SAXO GROUP

Naszym partnerom biznesowym oferujemy następujące formy płatności:

przedpłata
Na początku współpracy pierwsze trzy zamówienia wysyłamy wyłącznie tą formą płatności, aby dokonać pełnej weryfikacji kontrahenta;

pobranie / gotówka
Po weryfikacji możliwa jest wysyłka zamówienia pod wskazany adres i rozliczenia za nie z kurierem. Rozliczenie gotówkowe możliwe jest również przy odbiorze osobistym zamówienia w naszym sklepie stacjonarnym;

odroczony termin płatności
Ta forma płatności jest dostępna tylko w przypadku stałej współpracy z wybranymi kontrahentami. W tym przypadku możemy dopasować indywidualnie termin przelewu.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Dział detaliczny
e-mail: sklep@norica.pl
tel.: +48 537 747 579

Dział hurtowy
e-mail: hurt@norica.pl
tel.: +48 791 901 858

Serwis i reklamacje
e-mail: serwis@norica.pl
tel.: +48 537 747 579


Facebook-f


Instagram